Nog 1 week te gaan

27 april 2016 - Vlaardingen, Nederland

Lieve familie, vrienden, collega's en andere lezers.

Wat leuk dat jullie mijn verblijf in Japan via deze blog willen volgen. Ik ga proberen jullie een beetje op de hoogte te houden van wat ik mee maak en in wat voor situaties ik terecht kom.

Ik moet nu nog 2 dagen werken, dan ben ik een paar dagen vrij en vertrek woensdag 4 mei om 14.30 uur naar Tokyo. Met de KLM, een rechtstreekse vlucht. Ik hoop dat ik een paar uurtjes kan slapen in de business class. Dat zou moeten lukken want de stoel kan helemaal plat als bed.

Op donderdag ochtend kom ik aan in Tokyo en blijf daar 1 nacht slapen in een hotel om dan vrijdag naar Shizuoka te gaan. Donderdag ga ik sightseeing Tokyo doen met Kei Motonaga, mijn baas daar. 's Avonds ben ik uitgenodigd om bij hem thuis mee te eten, met zijn familie.

Ik vind het nu allemaal heel spannend, nu moet ik ook afscheid gaan nemen en dat valt niet mee. Ik ga iedereen toch 6 maanden missen.

Groetjes,

Caroline

1. Wout:
    Tante,

goede reis en veel plezier daar! Gaat zeker leuk worden. Zeker je reis in BC zal goed zijn, lekker onderuit, beetje eten, filmpje kijken en lekker eten.

ben benieuwd naar Tokyo

groet,
  2. Marjon:
    2 mei 2016
    Nog 2 nachtjes slapen, het wordt nu wel heel spannend.
    Heel veel plezier. Ik ga je missen, nu al.

Tot Skypes.. :-)
    Marjon
  3. Rob:
    2 mei 2016
    dropbox staat vol met je lievelingsserie plus een goede documentaire. Daarmee kom je de vliegreis wel door.
    Goeie reis en we skypen!

Rob
  4. Anita:
    6 mei 2016
    Eindelijk onderweg! Heel veel plezier en succes.
    Liefs Anita